Jdi na obsah Jdi na menu
 


září

7. 9. 2017

 

pondělí 25. 9. DÚ na 26. 9.

ČJ - UČ Začínáme číst a psát str. 19 - nahoře psaní písmene A a A,U,O - děti si samy zelenou pastelkou zakroužkují písmenko v řádku, které se jim nejvíce povedlo, červeně to, které naopak nejméně. Do rámečku na konci se pokusí A napsat znovu co nejkrásněji. Pozor na psaní A - začínáme zeshora, sama se v tom občas pletu, nevidím to jako tak zásadní problém. 

22. 9. Některé děti opět neměly domácí úkol. Prosím vás, abyste dětem pomohli tím, že každý den zkontrolujete web (i pro mě je to úkol vše zapsat). Úkoly si zatím budeme označovat domečkem a písmeny DÚ. Také prosím o dodělání úkolů, na které děti zapomněly.

Úkol na pondělí 25. 9.: v červených deskách mají děti pracovní list - procvičení písmen O a U. Prosím přečtěte dětem zadání. Mluvte s nimi o obrázcích, trénujte i jiné samohlásky. Příští týden bych chtěla probrat A a E, i když máme méně času.

21. 9.

ČJ - Uvolňovací cviky str. 5 - obtáhnout několikrát ovoce, dokreslit kuličky k vínu a vybarvit (kdo chce). Někteří nestihli v hodině str. 6, tak prosím udělat také a případně na volný papír zkusit oblouky znovu. 

18. 9. Dobrovolný DÚ na pátek

Dnes jsem dětem zadala dobrovolný (pouze pro zájemce) domácí úkol. Protože ale nebudu ve škole, přesuneme ho až na pátek, kdy bych snad už ve škole být mohla. 

Úkolem je zjistit nějakou zajímavou informaci o včelách. Něco nového, co jste před tím nevěděli. Zkuste s dětmi natrénovat, jak by před třídou informaci přednesly (mohou mít třeba i obrázek, knihu... pro lepší pochopení). 

15. 9. DÚ NA VÍKEND: 

ČJ - str. 13; učebnice Začínáme číst a psát

Děti mají úkol označený modrým putníkem a jeden obrázek jsme udělali společně jako vzor. Úkolem je do sítě volných čtverečků zakreslit stejný obrázek, jaký je vlevo. Pro jistotu přidávám mini scan z učebnice.

str.-13-mensi.png

 

 

 

 

14. 9. ČJ - úkol na pátek 15. 9. - ČERVENÉ DESKY (na listu z druhé strany)

Barevně označit všechna V (červeně), L (zeleně), K (žlutě).

Prosím také o trénování zápisu vlastního jména hůlkovým písmem (velkým tiskacím). 

11. 9. PRV úkol na středu 13. 9. (tedy na další hodinu prvouky)

Úkol 5. v zelených deskách na pracovním listu MOJE ŠKOLA. Děti, které umí slova napsat, mohou napsat, jinak nakreslit. :-)

8. 9.

ČJ - PSANÍ - UVOLŇOVACÍ CVIKY - str. 1 "Nakresli obrázek, který máš nejraději a který vyzdobí tvou písanku. Prosím všechny děti, které úkol v pondělí 11. 9. neměly, aby jej dodělaly co nejdříve. Děkuji.

7. 9.

NELEKEJTE SE, PRVÍ ÚKOL JE SICE V UČEBNICI MATEMATIKY, ALE NETÝKÁ SE NIČEHO, CO BYSTE S DĚTMI NEZVLÁDLI. :-)

MATEMATIKA - UČEBNICE STR. 6 a 7 - HŘIŠTĚ; úkolem dětí je hřiště si pozorně prohlédnout (jakoby vyfotit si očima), můžete se dětí ptát na otázky typu "Kolik je na obrázku...? Jakou barvu má...? Kde na obrázku se nachází...?" 

Zítra se budu dětí ptát právě na otázky zaměřené na určování polohy, směru, porovnávání velikosti, určení počtu, rozpoznání tvarů a barev. Nebudou už ale na obrázek koukat, na otázky budou odpovídat zpaměti. 

 
 

 

 

Z DALŠÍCH WEBŮ

REKLAMA